• voor 15:00 besteld morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €65,-
  • ruilen binnen 14 dagen


    Verzenden & retourneren

    Hoe plaats ik een bestelling?

    Kies jouw artikel en als de optie maat er is voegt u het artikel toe aan de winkelwagen.  Wanneer je klaar bent met shoppen kan je bovenin op de winkelwagen klikken en daar kiezen voor de optie bestellen.

    Controleer altijd eerst even jouw winkelwagen op aantallen, maten en kleuren voordat je gaat betalen. Vul uw gegevens in Kies vervolgens het gewenste afleveradres en betaalmethode.

    Vergeet niet akkoord te gaan met de algemene voorwaarden anders kan jij de bestelling helaas niet doen!

     

    Heb ik een account nodig om te bestellen?

    Nee dit hoeft niet. Kies bij het afrekenen voor “afrekenen als gast” en vervolg het bestelproces.

     

    Hoe gebruik ik kortingscodes?

    Heb jij een kortingscode van Mc Fashion Brands dan kan jij deze toevoegen onder cadeaubon of kortingscode. Dit staat aan de rechterkant wanneer u op uw winkelwagen klikt.

     

    Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?

    Jouw pakket is de volgende dag in huis wanneer jij op werkdagen voor 15:00 uur besteld hebt. 

     

     

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn bij besteding van €65,- of meer gratis! De verzendkosten hieronder bedraagt €6,50. De retour kosten zijn voor eigen rekening.

     

    BEZORGEN

    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Jouw bestelling wordt bezorgd met PostNL. Zodra jouw pakket is ingepakt ontvang jij via de mail een track and trace code zodat jij jouw pakket kunt volgen.

     

    Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

    Tijdens het afreken proces kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten afleveren of bij een ander afleveradres. Ook kunt u het laten bezorgen bij een Post NL punt.

    U mag ook altijd uw bestelde artikelen op komen halen in de winkel, dan worden er ook geen verzendkosten berekend bij het afrekenen.

     Wat moet ik doen bij ontvangst van een verkeerd artikel?

     Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet compleet is?

    Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via [email protected] Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Wat moet ik doen bij ontvangst van een defect artikel?

    Het kan helaas wel eens voorkomen dat jouw product een defect bevat. Neem dan uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst contact met ons op via in[email protected] Vergeet niet een foto mee te sturen van het artikel met het defect en vernoem ook jouw ordernummer en gegevens  in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

     

    RETOURNEREN

    Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen.

     

    RETOURLABEL

    Helaas bieden we op dit moment geen retourlabel aan.

     

    RETOURKOSTEN

    De kosten voor de retourzending zijn voor de klant zelf. 

     

    UITZONDERINGEN RETOURNEREN

    Er zijn een aantal uitzonderingen op de mogelijkheid tot retourneren van uw bestelling. Dit geld o.a. voor:

    1. Helaas kan sale door hoge kortingen niet geretourneerd worden. Uitzondering is natuurlijk als wij een actie hebben zoals bijvoorbeeld 20% korting op de nieuwe collectie. Deze artikelen kunnen uiteraard wel worden geretourneerd.
    2. Sieraden kunnen i.v.m. hygiëne niet retour worden gestuurd.

     

    GARANTIE

    Bevat een product een fout of heeft u het niet in de juiste staat ontvangen stuur dan een foto van het product, je naam en de klacht naar [email protected] .

    U dient ten alle tijden eerst uw klacht te melden en te laten behandelen door ons. Stuurt u de bestelling voor behandeling retour kunnen wij helaas uw klacht en eventuele gemaakte kosten niet meer afhandelen. 

     

    ONS RETOUR ADRES

    Mocht u iets willen retourneren dan kunt u uw retour sturen naar het volgende adres:

    TAV: Mc Fashion Brands

    Nijverheidsweg 17

    4695 RC Sint-Maartensdijk

    Let op! Dit is een ander adres dan onze winkel.

    Ook mag u de artikelen retourneren in de winkel u krijgt dan alleen niet gelijk uw geld terug. U krijgt dan een bevestiging mee en het geld wordt uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort.

    Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?

    Jouw pakket wordt binnen 14 dagen gecrediteerd. Deze periode gaat in wanneer jouw pakket bij ons in ontvangst is genomen en uit is gepakt.

     Wat zijn de retourvoorwaarde?

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dicht getapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.

     

     Wat is het retour termijn?

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen.

    Ik heb geen pakbon, wat nu?

    Heeft u uw pakbon per ongeluk weggegooid? Geen probleem! U heeft uw pakbon ook in uw mail ontvangen dus dan kunt u hem vanuit u mail gewoon even printen en mee sturen met uw retourzending!

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »